INSTÀNCIA

INSTÀNCIA

 

AYUNTAMENT DE BENIDORM

 

 

Iván Rodríguez de Prado

Estudiant del mòdul comerç ( a l`IES Almadrava de Benidorm)

DNI 489560743-Z

Avda. Andalucía, Colonia Xaloc, B-65

CP: 03502 ( Benidorm)

Telèfons: 96-585-67-87 , 655-34-23-21

 

 

Expose: 

 

Estic fent el primer any del cicle formatiu per a ser tècnic en Comerç, i al segon any les practiques seran aleatòries, encara que m’he adonat de que necessiteu persones per a treballar al vostre  ajuntament de Benidorm. Espere que les meus qualitats estiuen  a la altura , per a poder treballar com treballador vostre.

 

 

Sol-licite: 

 

 Que quan acabe el primer any , puga fer les practiques al vostre ajuntament de Benidorm i mes endavant  si esteu conformes con el meu treball que em feu-me un contracte com a funcionari del vostre Ajuntament. Espere que estudieu la meua proposta, i si teniu alguna noticia em truqueu al meu numero de telèfon.

 

 

Adjunte: 

 El meu Currículum

1 comentari

  1. corregit


Comments RSS TrackBack Identifier URI

Deixa un comentari